Poškozené zboží při přepravě
Zjistili jste po rozbalení zboží, že je poškozené, ikdyž přepravní obal poškozený nebyl? Informujte nás do 24 hodin, abychom mohli dopravu reklamovat u přepravce! Volejte na tel.: +420 607 737 638 nebo +420 532 193 051.
Vrácení zboží
Nesplnil náš produkt Vaše očekávání nebo Vám z jakéhokoliv důvodu nevyhovuje? Zboží nám můžete vrátit bez udání důvodů během 14ti denní zákonné lhůty od dodání zboží.Jak postupovat při vrácení zboží
Reklamace zboží
Objevili se na zakoupeném zboží vady? Jak vadné zboží reklamovat
Vrácení zboží
Nesplnil náš produkt Vaše očekávání nebo Vám z jakéhokoliv důvodu nevyhovuje? Zboží nám můžete vrátit bez udání důvodů během 14ti denní zákonné lhůty od dodání zboží, a to odstoupením od smlouvy.
Při vrácení zboží Vám doporučujeme postupovat především následovně:
- Osobní vrácení:
Zboží můžete doručit v provozní době na naši adresu: Gromešova 769/4, Brno – Řečkovice, 621 00, společně s odstoupením od smlouvy (můžete např. využít i náš formulář), popř. s Vámi písemné odstoupení od smlouvy sepíšeme na místě. Nezapomeňte přinést doklad o koupi, popř. jinak doložte, kdy jste zboží zakoupili, o jaké zboží se jedná a za jakou cenu jste jej zakoupili. - Vrácení poštou/jiným dopravcem:
· Vyplňte náš formulář na odstoupení od smlouvy.
· Zboží pečlivě zabalte, nejlépe do původního obalu, abyste předešli jeho poškození při přepravě.
· Přiložte vyplněný formulář a kopii nákupního dokladu, popř. jinak doložte, kdy jste zboží zakoupili, o jaké zboží se jedná a za jakou cenu jste jej zakoupili.
· Zašlete na: P.F.art, spol. s r.o. Gromešova 769/4 621 00 Brno
Vrátit zboží lze i jinými způsoby, podrobnosti naleznete v našich obchodních podmínkách, které jsou volně ke stažení zde.
Vrácení peněz
Peníze Vám vrátíme co nejdříve, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od kupní smlouvy, ne však dříve než dojde k doručení vráceného zboží na naši adresu (případně, než prokážete, že vrácené zboží nám již bylo odesláno).
Kdo může využít 14ti denní zákonnou lhůtu na vrácení zboží
Možnost využít lhůtu 14 dnů pro odstoupení od smlouvy má běžný spotřebitel. Pokud jste právnická nebo fyzická osoba, která objednala zboží v rámci své podnikatelské činnosti, či jiná právnická osoba možnost Odstoupení od smlouvy ve 14ti dnech se na vás nevztahuje.
Podrobnosti naleznete v našich obchodních podmínkách, které jsou volně ke stažení zde.
Jak reklamovat zakoupené zboží?
Pokud se na zakoupeném zboží objeví vady, informujte nás:
- osobně v naší provozovně na adrese Gromešova 769/4, Řečkovice, 621 00 Brno,
- nebo dopisem zaslaným na adresu provozovny Gromešova 769/4, Řečkovice, 621 00 Brno
- nebo e-mailem na info@nastennemapy.cz.
Při reklamaci uveďte:
- Vaše kontaktní údaje (zejména adresu e-mailové schránky a telefonní číslo)
- popis závady nebo toho, jak se vada projevuje (jde-li o vadu nahodilou, která se vyskytuje jen občas, o to více je důležité podrobněji popsat, kdy a za jakých okolností se tak děje)
- způsob, jakým preferujete reklamaci vyřídit.
K reklamaci připojte:
- doklad o koupi zboží, popř. jinak doložte, kdy jste zboží zakoupili, o jaké zboží se jedná a za jakou cenu jste jej zakoupili,
- reklamované zboží (popř. fotky vady nebo jiné materiály prokazující existenci vady) – vždy nám nejdříve zavolejte na tel. +420 532 193 051, +420 607 737 638, abychom se dohodli na tom, že nám za účelem vyřízení reklamace nebudete zboží zasílat, ale že nám v takovém případě postačí fotografie nebo videozáznamy, na kterých bude vada zboží zaznamenána!
Doporučujeme využít náš reklamační formulář, který je ke stažení zde.
Podrobnosti naleznete v našich obchodních podmínkách, které jsou volně ke stažení zde.